DO.0420.2.2014.M.Kap.
Strzelce Kraj., dnia 02.06.2014 r.
Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro
Zamawiający
Zamawiający |
Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Kraj. |
Adres |
Al. Wolności 39, 66-500 Strzelce Kraj. |
REGON |
211027381 |
NIP |
599-25-92-376 |
Osoba upoważniona do kontaktów |
Pytania należy kierować w godzinach pracy Urzędu od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni wolnych ustawowo) w godz. od 7:30 do 15:30
Marek Kapiczak tel.: (95) 763 16 61 lub 728 414 730 faks: (95) 763 72 16 e-mail: m.kapiczak@pupstrzelcekraj.grt.pl
Emil Szurkawski – w zakresie opisu przedmiotu zamówienia tel.: (95) 763 72 22 lub 508 266 646 faks: (95) 763 72 16 |
Telefon |
(95) 763 16 61, 728 414 730 |
Faks |
(95) 763 72 16 |
|
m.kapiczak@pupstrzelcekraj.grt.pl |
Strona www |
https://bip.pup.strzelcek.pl |
Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia Informacje ogólne |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części w załączniku nr 1 do zapytania. |
Termin wykonania |
Czerwiec - lipiec |
Miejsce wykonania zamówienia |
Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Kraj., Al. Wolności 39 |
Kod CPV |
CPV 30.23.13.00-0 monitory ekranowe CPV 30.21.33.00-8 komputer biurkowy CPV 30.23.72.80-5 akcesoria zasilające CPV 30.23.21.10-8 drukarki laserowe CPV 30.21.31.00-6 komputery przenośne |
Oferta
Wymagana zawartość oferty |
Oferta cenowa musi być sporządzona na formularzu ofertowym, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania. Informacja o oferowanym produkcie, musi określać dokładne parametry/cechy oferowanego produktu, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz musi być sporządzona na formularzu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania, w zależności od części, na którą Wykonawca będzie składał swoją ofertę. Do oferty należy dołączyć zaparafowany wzór umowy – załącznik nr 4 do zapytania. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Do oferty należy dołączyć dokument lub dokumenty, z których wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, o ile uprawnienie to nie wynika z treści innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 6, do oferty należy dołączyć upoważnienie do podpisania oferty. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku, gdy Wykonawca składa kopię jakiegoś dokumentu, musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (Wykonawca składa własnoręczny podpis poprzedzony dopiskiem „za zgodność”). Jeżeli któryś z wymaganych dokumentów składanych przez Wykonawcę jest sporządzony w języku obcym dokument taki należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych tłumaczeń nie będą brane pod uwagę. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane. Ponadto, wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, muszą być przez niego parafowane. Wykonawca składa tylko jedną ofertę. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Ofertę należy złożyć w zamknietej kopercie, na której powinien widnieć napis: „Oferta cenowa na dostawę sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Strzelcach Kraj.” Oferty należy złożyć w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Strzelcach Kraj., w sekretariacie – pokój nr 25 (I piętro), w dniach i godzinach urzędowania Powiatowego Urzędu Pracy, najpóźniej w terminie do dnia 10.06.2014 r. do godziny 1000. Godziny pracy sekretariatu: 730 do 1530. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy. Oferty będą podlegać rejestracji przez Zamawiającego. Każda oferta zostanie opatrzona: dokładnym terminem przyjęcia tzn. datą kalendarzową oraz godziną i minutą, w której oferta została przyjęta. Do czasu otwarcia ofert, będą one przechowywane w sposób gwarantujący ich nienaruszalność. Otwarcie ofert nie jest jawne.
Oferta podlega odrzuceniu w przypadku niedołączenia do oferty żądanych dokumentów lub oświadczeń. |
Kryteria oceny ofert |
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena. Sposób przyznania punktów w kryterium cena:
Najniższa oferowana cena C= ------------------------------------------ x 100 Cena badanej oferty
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonym w zapytaniu. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nie odrzucona, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium. Punkty przyznane w kryterium oceny ofert, zaokrąglane będą do drugiego miejsca po przecinku.
Sposób obliczenia ceny oferty
a) „Cenę jednostkową netto” (kolumna 3 tabeli) – podając cenę jednostkową netto za każdy jeden produkt określony odpowiednio w kolumnie 2 tabeli; b) „Cenę jednostkową brutto” (kolumna 4 tabeli) – podając cenę jednostkową brutto za każdy jeden produkt określony odpowiednio w kolumnie 2 tabeli; c) „Wartość brutto” (kolumna 6 tabeli) – stanowiącą iloczyn: „Liczby produktów” określonych przez Zamawiającego oraz „Ceny jednostkowej brutto”; d) „Łączną wartość brutto dostawy” (ostatni wiersz kolumny 6 tabeli) – stanowiącą sumę wszystkich „Wartości brutto”, obliczonych w sposób określony w ppkt b.
a) jeżeli obliczona „Wartość brutto” (kolumna 6 tabeli) nie odpowiada iloczynowi „Ceny jednostkowej brutto” (kolumna 4 tabeli) oraz „Liczby produktów” (kolumna 5 tabeli), przyjmuje się, że prawidłowo podano „Cenę jednostkową brutto” oraz „Liczbę produktów w sztukach”; b) jeżeli obliczona „Łączna wartość brutto dostawy” nie odpowiada sumie wszystkich „Wartości brutto” (kolumna 6 tabeli), przyjmuje się, że prawidłowo podano „Wartość brutto” dla poszczególnych produktów.
|
Sposób obliczenia ceny |
Cena powinna zawierać: 1) wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia, 2) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT. |
Miejsce i termin złożenia oferty |
Ofertę zawierającą żądane informacje proszę złożyć do dnia 10.06.2014 r. do godz. 1000. Dopuszcza się złożenie oferty w formie pisemnej na adres Powiatowy Urząd Pracy Al. Wolności 39, 66-500 Strzelce Kraj. |
Warunki dodatkowe |
Nie dotyczy |
Załączniki: |
Nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia Nr 2 – Formularz ofertowy Nr 3 – Informacja o oferowanym produkcie Nr 4 – Wzór umowy |
02.06.2014 r. mgr Marlena Płotecka
Dyrektor PUP
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019 Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Krajeńskich