Zaproszenia do składania ofert - archiwum

Dostawa sprzętu komputerowego cz. 1

 Załącznik Nr 3

do Regulaminu 

udzielania zamówień publicznych

o  wartości nieprzekraczającej 130.000 złotych netto w PUP w Strzelcach Kraj.

 

DO.230.1.2024.AC

            Strzelce Krajeńskie, dnia 26.11.2024 r.

 

 

Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 130.000 złotych netto 

 

Zamawiający

 

Zamawiający

Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Krajeńskich

Adres

Al. Wolności 39, 66-500 Strzelce Krajeńskie

REGON

211027381

NIP

599-25-92-376

Osoba upoważniona do kontaktów

Pytania należy kierować w godzinach pracy Urzędu od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni wolnych ustawowo) w godz. od 7:30 do 15:30

 

Aleksandra Cichowicz

tel.: (95) 763 72 18

e-mail: a.cichowicz@strzelcekrajenskie.praca.gov.pl

 

Emil Szurkawski – w zakresie opisu przedmiotu zamówienia

Tel.: 508 266 646

Telefon

(95) 763 72 18

e-mail

zist@praca.gov.pl

Strona www

https://bip.pup.strzelcek.pl

 

Przedmiot zamówienia

 

Przedmiot zamówienia

Informacje ogólne

Dostawa sprzętu komputerowego według specyfikacji zawartej w formularzu ofertowym, stanowiącym załacznik nr 1 do zapytania cenowego.

Dostawa jednorazowa do siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Strzelcach Krajeńskich, Al. Wolności 39, po zgłoszeniu wysłanym w formie pisemnej lub drogą elektroniczną.

Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego o spodziewanych opóźnieniach w dostawie oraz o przyczynie opóźnienia.

Zamawiający zobowiązuje się zapłacić za przedmiot umowy ceny jednostkowe zaproponowane w ofercie Wykonawcy.

Sposób płatności FV przelewem 14 dni.

Wykonawca pokrywa koszty dostawy sprzętu komputerowego z oprogramowaniem do siedziby Zamawiającego.

Przystępując do postępowania Wykonawca akceptuje warunki opisane w zapytaniu cenowym.

Wykonawca zapewnia 36-miesięczny okres gwarancji
(od czasu dostarczenia do Zamawiającego).

Termin wykonania

Do dnia 17.12.2024 roku

Miejsce wykonania zamówienia

Dostawa do:

PUP w Strzelcach Krajeńskich, Al. Wolności 39,
66-500 Strzelce Krajeńskie

Kod CPV

30231300-0, 30213300-8, 48000000-8, 30237280-5,
30216110-0

 

Oferta

 

Wymagana zawartość oferty

1)      Oferta cenowa musi być sporządzona na formularzu ofertowym, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania.

2)      Informacja o oferowanym produkcie, musi określać dokładne parametry/cechy oferowanego produktu, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz musi być sporządzona na formularzu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania,
w zależności od części, na którą Wykonawca będzie składał swoją ofertę.

3)      Do oferty należy dołączyć zaparafowany wzór umowy – załącznik nr 4 do zapytania.

4)      Oferta musi być sporządzona w języku polskim,
na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem.

5)      Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

6)    Do oferty należy dołączyć dokument lub dokumenty,
z których wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru lub  z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, o ile uprawnienie to nie wynika z treści innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

7)      Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika
z dokumentów, o których mowa w pkt 6, do oferty należy dołączyć upoważnienie do podpisania oferty. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

8)      W przypadku, gdy Wykonawca składa kopię jakiegoś dokumentu, musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (Wykonawca składa własnoręczny podpis poprzedzony dopiskiem „za zgodność”).

9)      Jeżeli któryś z wymaganych dokumentów składanych przez Wykonawcę jest sporządzony w języku obcym dokument taki należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych tłumaczeń nie będą brane pod uwagę.

10)  Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane. Ponadto, wszelkie miejsca,  w których Wykonawca naniósł zmiany, muszą być przez niego parafowane.

11)  Wykonawca składa tylko jedną ofertę.

12)  Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

13)  Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Zamawiającego oraz opisane:

nazwa (firma) Wykonawcy

adres Wykonawcy

 

Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Kraj.

Al. Wolności 39

66-500 Strzelce Kraj., pokój 25

 

Zamówienie publiczne o wartości nieprzekraczającej

równowartości 130.000 złotych

 Oferta na: Dostawę sprzętu komputerowego, dla Powiatowego Urzędu Pracy w Strzelcach Kraj.

 

Nie otwierać przed 06.12.2024 r. godz. 10:15

Kryteria oceny ofert

1.      Jedynym kryterium oceny ofert jest cena.

2.      Sposób przyznania punktów w kryterium cena:

               Najniższa oferowana cena

      C=   ------------------------------------------   x 100

                  Cena badanej oferty

3.      W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawców, wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

4.      Zamawiający poprawi w tekście oferty, oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe,
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

5.      Jeżeli oferta zawierać będzie rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie, wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

6.      Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonym w zapytaniu. Za najkorzystniejszą w danej części postępowania, zostanie uznana oferta nie odrzucona, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium. Punkty przyznane w kryterium oceny ofert, zaokrąglane będą do drugiego miejsca po przecinku.

Sposób obliczenia ceny

Cena powinna zawierać:

1)wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,

2) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.

Miejsce i termin złożenia oferty

1.      Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Strzelcach Kraj. w dniach i godzinach urzędowania Powiatowego Urzędu Pracy, najpóźniej w terminie do dnia 06.12.2024 r.
do godziny 10:00.

2.      Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy.

3.      Oferty będą podlegać rejestracji przez Zamawiającego. Każda oferta zostanie opatrzona: dokładnym terminem przyjęcia tzn. datą kalendarzową oraz godziną i minutą, w której oferta została przyjęta. Do czasu otwarcia ofert, będą one przechowywane w sposób gwarantujący ich nienaruszalność.

4.      Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.12.2024 r. o godzinie  10:15 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Strzelcach Kraj., Al. Wolności 39, pokój  nr 28.
Otwarcie ofert nie jest jawne.

5.      Otwarcia ofert dokona komisja powołana odrębnym zarządzeniem Dyrektora PUP.

Warunki dodatkowe

Nie dotyczy

Załączniki:

Nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia

Nr 2 – formularz ofertowy

Nr 3 – Informacja o oferowanym produkcie

Nr 4 – wzór umowy

    

                           

 

                                                                                    ………………………………………..

 (data i podpis zamawiającego)  

KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

 

1.1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. – dalej „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Krajeńskich, e-mail: zist@praca.gov.pl, tel. (95) 763 11 40. Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się na adres e-mail: iod@comp-net.pl.

1.2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.

1.3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.

1.4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 3 ustawy o dostępie do informacji publicznej.

1.5.  Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt obowiązującym u Zamawiającego.

1.6. Niezależnie od postanowień pkt 1.5. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.

1.7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora danych osobowych np. podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe, firmom zapewniającym niszczenie materiałów itp.

1.8.  Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

1.9. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:

1) dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO;

2) do sprostowania swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO;

3) do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;

4)   wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy
o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.

1.10.    Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz umownym; niepodanie określonych danych będzie skutkowało brakiem możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcie umowy.

1.11.    Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:

1)    prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesądza art. 17 ust. 3 lit. b, d
lub e RODO,

2)  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,

3)  określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

1.12.    W niektórych sytuacjach, możemy pozyskiwać dane z innych źródeł, niż bezpośrednio od Państwa. W przypadku pozyskiwania danych osobowych w sposób inny niż od osób, których dane dotyczą, źródłem danych będą rejestry publiczne, m.in. CEIDG, REGON, KRS.

1.13.   Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego.

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 26-11-2024
Dokument wytworzony przez: Dział Organizacyjno-Administracyjny
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Aleksandra Cichowicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 listopada 2024 10:33
Dokument wprowadzony do BIP przez: Emil Szurkawski
Ilość wyświetleń: 197
26 listopada 2024 10:49 (Emil Szurkawski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 listopada 2024 10:40 (Emil Szurkawski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 listopada 2024 10:40 (Emil Szurkawski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany