Załącznik Nr 3
do Regulaminu
udzielania zamówień publicznych
o wartości nieprzekraczającej 130.000 złotych netto w PUP w Strzelcach Kraj.
DO.230.4.2024.AC
Strzelce Krajeńskie, dnia 16.12.2024 r.
Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 130.000 złotych netto
Zamawiający
|
Zamawiający |
Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Krajeńskich |
|
Adres |
Al. Wolności 39, 66-500 Strzelce Krajeńskie |
|
REGON |
211027381 |
|
NIP |
599-25-92-376 |
|
Osoba upoważniona do kontaktów |
Pytania należy kierować w godzinach pracy Urzędu od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni wolnych ustawowo) w godz. od 7:30 do 15:30
Aleksandra Cichowicz tel.: (95) 763 72 18 e-mail: a.cichowicz@strzelcekrajenskie.praca.gov.pl
Emil Szurkawski – w zakresie opisu przedmiotu zamówienia Tel.: 508 266 646 |
|
Telefon |
(95) 763 72 18 |
|
|
zist@praca.gov.pl |
|
Strona www |
https://bip.pup.strzelcek.pl |
Przedmiot zamówienia
|
Przedmiot zamówienia Informacje ogólne |
Dostawa sprzętu komputerowego według specyfikacji zawartej w formularzu ofertowym, stanowiącym załacznik nr 1 do zapytania cenowego.
Dostawa jednorazowa do siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Strzelcach Krajeńskich, Al. Wolności 39, po zgłoszeniu wysłanym w formie pisemnej lub drogą elektroniczną. Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego o spodziewanych opóźnieniach w dostawie oraz o przyczynie opóźnienia. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić za przedmiot umowy ceny jednostkowe zaproponowane w ofercie Wykonawcy. Sposób płatności FV przelewem 14 dni. Wykonawca pokrywa koszty dostawy sprzętu komputerowego z oprogramowaniem do siedziby Zamawiającego. Przystępując do postępowania Wykonawca akceptuje warunki opisane w zapytaniu cenowym. Wykonawca zapewnia 36-miesięczny okres gwarancji Powiatowy Urząd Pracy zastrzega możliwość odwołania postępowania w przypadku braku zgody Departamentu Informatyki Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej na zamówienie sprzętu komputerowego. |
|
Termin wykonania |
Do dnia 30.12.2024 roku |
|
Miejsce wykonania zamówienia |
Dostawa do: PUP w Strzelcach Krajeńskich, Al. Wolności 39, |
|
Kod CPV |
30231300-0, 30237280-5; |
Oferta
|
Wymagana zawartość oferty |
1) Oferta cenowa musi być sporządzona na formularzu ofertowym, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania. 2) Informacja o oferowanym produkcie, musi określać dokładne parametry/cechy oferowanego produktu, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz musi być sporządzona na formularzu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania, 3) Do oferty należy dołączyć zaparafowany wzór umowy – załącznik nr 4 do zapytania. 4) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, 5) Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 6) Do oferty należy dołączyć dokument lub dokumenty, 7) Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika 8) W przypadku, gdy Wykonawca składa kopię jakiegoś dokumentu, musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (Wykonawca składa własnoręczny podpis poprzedzony dopiskiem „za zgodność”). 9) Jeżeli któryś z wymaganych dokumentów składanych przez Wykonawcę jest sporządzony w języku obcym dokument taki należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych tłumaczeń nie będą brane pod uwagę. 10) Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane. Ponadto, wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, muszą być przez niego parafowane. 11) Wykonawca składa tylko jedną ofertę. 12) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 13) Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Zamawiającego oraz opisane: nazwa (firma) Wykonawcy adres Wykonawcy
Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Kraj. Al. Wolności 39 66-500 Strzelce Kraj., pokój 25
Zamówienie publiczne o wartości nieprzekraczającej równowartości 130.000 złotych
Oferta na: Dostawę sprzętu komputerowego, dla Powiatowego Urzędu Pracy w Strzelcach Kraj.
Nie otwierać przed 20.12.2024 r. godz. 10:15 |
|
Kryteria oceny ofert |
1. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena. 2. Sposób przyznania punktów w kryterium cena:
Najniższa oferowana cena C= ------------------------------------------ x 100 Cena badanej oferty
3. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawców, wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4. Zamawiający poprawi w tekście oferty, oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe, 5. Jeżeli oferta zawierać będzie rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie, wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. 6. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonym w zapytaniu. Za najkorzystniejszą w danej części postępowania, zostanie uznana oferta nie odrzucona, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium. Punkty przyznane w kryterium oceny ofert, zaokrąglane będą do drugiego miejsca po przecinku. |
|
Sposób obliczenia ceny |
Cena powinna zawierać: 1)wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia, 2) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT. |
|
Miejsce i termin złożenia oferty |
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Strzelcach Kraj. w dniach i godzinach urzędowania Powiatowego Urzędu Pracy, najpóźniej w terminie do dnia 20.12.2024 r. 2. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy. 3. Oferty będą podlegać rejestracji przez Zamawiającego. Każda oferta zostanie opatrzona: dokładnym terminem przyjęcia tzn. datą kalendarzową oraz godziną i minutą, w której oferta została przyjęta. Do czasu otwarcia ofert, będą one przechowywane 4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.12.2024 r. o godzinie 10:15 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Strzelcach Kraj., Al. Wolności 39, pokój nr 28. 5. Otwarcia ofert dokona komisja powołana odrębnym zarządzeniem Dyrektora PUP. |
|
Warunki dodatkowe |
Nie dotyczy |
|
Załączniki: |
Nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia Nr 2 – formularz ofertowy Nr 3 – Informacja o oferowanym produkcie Nr 4 – wzór umowy |
………………………………………..
(data i podpis zamawiającego)
|
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH |
1.1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. – dalej „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Krajeńskich, e-mail: zist@praca.gov.pl, tel. (95) 763 11 40. Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się na adres e-mail: iod@comp-net.pl.
1.2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
1.3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
1.4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 3 ustawy o dostępie do informacji publicznej.
1.5. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt obowiązującym u Zamawiającego.
1.6. Niezależnie od postanowień pkt 1.5. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1.7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania
o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom przetwarzającym dane
w imieniu administratora danych osobowych np. podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe, firmom zapewniającym niszczenie materiałów itp.
1.8. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
1.9. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:
1) dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO;
2) do sprostowania swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO;
3) do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)
w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy
o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.
1.10. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz umownym; niepodanie określonych danych będzie skutkowało brakiem możliwości ubiegania się
o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcie umowy.
1.11. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku
z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:
1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesądza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1.12. W niektórych sytuacjach, możemy pozyskiwać dane z innych źródeł, niż bezpośrednio od Państwa. W przypadku pozyskiwania danych osobowych w sposób inny niż od osób, których dane dotyczą, źródłem danych będą rejestry publiczne, m.in. CEIDG, REGON, KRS.
1.13. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Krajeńskich